Olis niin kiva kirjottaa tänne että joudun hoitoon, saan apua ja kaikki tukevat minua, tulen terveeksi ja unohdan koko paskan.

No ei, ei todellakaan. Niin ei tule tapahtumaan. Ei tää tästä mikskään muutu. Ja miks mua edes luettais sairaaksi. Olen liian lihava syömishäiriöiseksi. Epäonnistunut ongelmissani. En halua olla terve ja tavallinen pullukka. Tiedän, olen seko, haluan välttämättä olla sairas. Tänään se olisikin ollut mahdollista, ellen olisi mennyt syömään viipaletta suklaakuivakakkua. Miks, oi miksi? Mietin oksentamista, mietin laksoja. Ei, kumpikaan ei ole hyvä. En aio edes aloittaa.

Sain voimia taas irc-galleriasta, siellä on niitä ihania enkeliluisia. Rakastuin. Ja näin jatkan kohti jyrkännettä. Ei sitä koskaan ole itseensä tyytyväinen. Painotavoite laski, aikaa on vähän. Melko hyppivää tekstiä, mutta enhän minä ole hyvä kirjoittaja. En ole hyvä missään. Epäonnistunut yksilö, ihmisjätettä. 45 kg